Hari Sukan.


Assalamualaikum, I bet some of you already know what I'm going to post by just looking at the title and the pic above
Boleh dikatakan ni la tahun first aku merasai hari sukan yang sebenar benarnya sepanjang aku di sekolah menengah.
Alhamdulillah, diberi rezeki untuk merasainya..
Kat sini ada 4 buah rumah sukan:
KHALID

OMAR

THARIQ

ALI

Kenapa aku letak khalid atas sekali? sebab aku rumah khalid la. hahaha
KHALID GEMPAK.
KHALID sentiasa di hati. yeah!
senang citer. aku sorang yang tercampak ke rumah khalid. yang lagi 5 org geng ittifaq rumh ALI dan Omar.
dh la block asrama depa sekali ali ngan omar.
aku jugak block lain. ye la Khalid dengan Thariq satu block.
Mula2 rasa nak nangis, rasa macam aku sorang budak ittifaq yang masuk kisas. ye la sape tak rasa asing dikelilingi oleh manusia2 drpd pelbagai negeri. 
Tapi alhamdulillah..
Semua yang berlaku ada hikmah.

(tu aku. hahaha. dapat no. 2 je. acara lari 800 meter. percaya? wkwkwkw, xde la lompat tinggi je. wkwkkwkw)
~Bila Khalid masuk padang,
rumah lain pandang pandang,
atlet rumah Khalid bukan calang calang,
kami datang untuk menang~

So, alhamdulillah dengan perbezaan 0.2 markah Khalid dapat no. 2 walaupun agak menghambarkan. ye la sape tak geram 0.2 je kot. sikit je lagi. dh xde rezeki orang kata. tapi ok la senior senior lama cakap. sebab dulu dulu khalid selalunya yang tercorot. haha.
Just wait and see, next year.
Moga2 Khalid makin GEMPAK. 
Menjulang nama Kejuaraan yang pasti. Aamiin.
Tahniah untuk rumah OMAR yang sentiasa gah merahnya mendapat no. 1 keseluruhan. 

"Khalid dengan prinsipnya HUSNUDZON"


My Story Is Base On The True One

No comments:

Post a Comment

Celoteh Anda Di Sini! :D