Life update.

FREEDOM

Long time no see, right? :* 
I am like "wowwww I was free from PT3!!!!!!!!!!!!!"
Jeayeah, keluar asrama, duk rumah ternak lemak. 
Sitting on the beach relaxly, smilling broadly and took picture prettyly. Perkara pertama aku buat lepas exam.

1. Al-kisah hidup PT3.
Exam? ermm. how can I say? Not really bad and not too easy. senang cakap 50/50 la. Aq paling risau subjek yang banyak KBAT. Masa buka paper "Ya Allah, dugaan apa ni. Soalan yang aku tak pernah jumpa :O " Selawat banyak2, istighfar banyak2. Bila hati dah tenang mula menjawab. Alhamdulillah, I was undercontrol.
Buat masa ni nak kata duduk senang 100% pun xde maknanya. Dah xmacam dulu. Habis PMR xgi sekolah terus pun xpa, still boleh jadi cikgu kata sepupu aku yang sekarang tengah practical guru. Tapi PT3 xgi sekolah alamatnya kosong la PBS aku. Mudah-mudahan 4 slip yang akan keluar esok hari adalah yang terbaik untuk aku dan keluargaku :')

2. Dilema dunia gila gila study 2015.
Haritu ada buat ujian psikometrik. and i found that I was in science's course. Fizik? Kimia? Biology? ADDMATH? please be nice with me. Doakan aku dapat result cantik. Doa jugak semoga aku dapat join KISAS even aq tahu aq xlayak sangat nak pi sana. tapi Man Jadda Wa Jada WaMan Zaroa Hasoda .
next year kena banyak tabah, tempuhi hidup dengan kuat dan sabar. Aku tahu kalau stay SMKANI, job pengawas akan banyak untuk kami f.4. benda yang selalu aq fikirkan. haha. but sokay, just relax and be cool.
Allah bagi kita dugaan sebab Dia tahu kita mampu harunginya. Now izinkan patik mengundur diri :)


My Story Is Base On The True One

No comments:

Post a Comment

Celoteh Anda Di Sini! :D