New Life Style


Hai. Saya keling. Saya india tambi. Saya cine. Saya pakistan. Saya bangla. Saya saya saya comel :') HEHE, itu fakta. Okay, saya taip dalam keadaan tergesa-gesa. So, sorry lah kalau ada yang tersilap tu. Mohon ampun dari hujung kaki ke hujung peha :3 Saya saja je buat post yang tak berapa nak merapu malam ni. Sebab saya terlalu sedih gila malam ni, tsssk tsssk :\ K, stop. 

Kebahagiaan terbesar dalam hidup adalah keyakinan bahawa kita dicintai, 
dicintai apa adanya, atau bahkan yang lebih baik, dicintai meski pun tidak layak dicintai :')
SAHABAT :)

Setitik kasih
membuat kita sayang,
seucap janji
membuat kita percaya,

sekecil luka
membuat kita kecewa,

tapi 
sebuah persahabtan 
akan bermakna
abadi selamanya

I LOVE THEM JUST THE WAY THEY ARE
NEW FRIENDS MAKING MY LIFE CHANGES

GOOD FRIENDS ARE LIKE STARS. You don't always see them, but you know they're always there.

 Sahabatku, kau bimbinglah aku untuk menuju jalan yang di redhai Allah. Sesungguhnya Allah akan memberkati persahabatan kita.


Ya ALLAH , redhai persahabatan kami . Jadikan persahabatan kami sebagai persahabatan yang membawa ke jannah Mu

# Persahabatan Yang Akrab
Tidak Akan Dapat Dipisahkan
Melainkan Dengan Kematian




My Story Is Base On The True One

No comments:

Post a Comment

Celoteh Anda Di Sini! :D