My Heart Was Flowering



! Holiday Season !
'Life without God is like a clock with no numbers, it is moving but pointless and meaningless.'

Fuh akhirnya... wait2.. ASSLAMUALAIKUM penghuni dunia :) 
Remember me? remember me? yeah! 
Bosan betul cuti ni.. Awal pulak tu cuti.. tapi syok.. best.. kadang2 boring *pening
Aq sbenarnya tak tahu nk buat apa muqadimah untk post kali ni.. *blur

❒ Single. ❒ Taken. ✔ Who cares, I'm awesome.

You know what? Of course don;t know~ haha
I am crazy ^^
I am happy ^.-
I am who I am O.o

Aq sbenarnya nak share.. yang tahun depan........ aq aq aq aq aq aq aq 
|
|
|
|
|
|



say congratulation to myself.. wuhuu..
Now on, I have to change! yes! I have to change!
No more childish no more no more..
Matured wait for me ! haha
The important thing is this: To be able at any moment to sacrifice that which we are for what we could become.
InsyaAllah, aq akan cuba untuk galas semua tanggungjawab yang disandarkan.. wish my best :) chaiyok2..

#KenangDakuDalamDoaMu

My Story Is Base On The True One

2 comments:

Afiqah said...

Wow. Best la dia jadi pengawas tahun depan. Haha. Sy memang tak ahh nak jadi pengawas. Maybe nanti f3 or f4 kot baru nk apply jadi pengawas. Haha. Btw, good luck phiya! :)

She's Sofea said...

Thanks :) All The Best for you <3

Post a Comment

Celoteh Anda Di Sini! :D